my life is a garden, where i plant the most beautiful flowers

A Beautiful Garden

Have I Told You, I Did It Again - Dosa

Selasa, Oktober 02, 2007 by Dr Pr

By Dikky Prawiratama

It’s 11.58 pm
2 minutes before 12 am
2 minutes before night comes to an end

Dawn is coming
Morning is waiting
Another day of mistake making

I know I did it again
Another sin
I know I’ll ask it again
Another forgiving

Aku tak bisa berlari
Dan aku tak kan pernah bisa
Dosa yang nikmat, dosa yang indah, dosa yang manis
Fana tapi terasa sungguh nyata

Sesal kupastikan datang
Namun, seperti biasa ia lambat
Tak pernah ada di depan mencoba menghadang
Aku dari bertobat

I am trapped in the game
Created by me, played by me
Only me and me
No one bother to see
Who am I, me?

Sudahkah kukatakan padamu kawanku
Aku tahu, aku salah, tolong aku
Pahami aku, cintai aku
Hanya itu aku dapat tahu
Aku tak pernah sendiri, menunggumu

I know I did it again
Another sin
I know I’ll ask it again
Another forgiving

Filed under having  

1 komentar:

Anonim mengatakan...

what's wrong mon cher? is that a big sin? is that for real? what ever it is u'll always be my dearest friend.....
Bisous